Ladataan tapahtumat

« Kaikki tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Ahmimistyyppisesti oireilevien ryhmä SIIRRETTY ZOOMIIN

ma 27.4. klo 18:0019:30
Tapahtuman sarjat (Näytä kaikki)

Aika: maanantaisin 26.1., 23.2., 23.3., 27.4. (zoomissa) ja 18.5. ( + alustaja mukana) klo 18-19:30
Paikka:Etelän-SYLI ry:n toimisto, Kaapelitehdas (Tallberginkatu 1, käynti B-rappu, 4 krs.)

27.4. ryhmä on siirretty zoomiin Kaapelitehtaalla olevan ilmastointiremontin vuoksi. Pääset mukaan ryhmään klikkaamalla TÄTÄ LINKKIÄ. 

 

Alustaja (18.5): Anu Tevanlinna, Terveyspsykologian erikoispsykologi (PsM), coach (RCC) & mindfulness-ohjaaja (CFM).
Teema: Painnousun pelko ja uskallus syödä.
Intro: Illan aikana keskustellaan painonnousun pelosta ja uskalluksesta syödä. Ymmärrys ja pelon vaikutuksen tunnistaminen omassa syömiskäyttäytymisessä on tärkeää, mutta silti olo voi olla kovin ristiriitainen – uskallanko päästää irti sairaudesta painonnousun pelon vuoksi? 

Tämä avoin ja matalan kynnyksen vertaistukiryhmä on suunnattu ahmimiskäyttäytymisestä (mm. bulimia, tunnesyöminen, BED, epätyypillinen syömishäiriö ja/tai muu hallitsematon syöminen) kärsiville henkilöille. Keskustelua käydään toipumismyönteisessä hengessä huoneentaulun pohjalta, yhdessä vapaaehtoisohjaajien ja muiden ryhmäläisten kanssa.

Ryhmädynamiikan turvaamiseksi ryhmä aloitetaan ajallaan. Osallistuthan ryhmään rauhallisesta paikasta kamera auki, etteivät ulkopuoliset pääse kuulemaan keskustelua.

Ryhmä on suunnattu sairastaville ja toipuville.

Lämpimästi tervetuloa!

Tiedot

Tapahtumapaikka

Järjestäjä

  • Etelän-SYLI ry
  • Sähköposti
  • Siirry Järjestäjän verkkosivuille